Podróże

Pakuj się i wykup dodatkową polisę – zawsze bądź gotowy

Kredyt wizerunkowy

Czy wyobrażasz sobie pracę przez trzy lata bez urlopu? Późne noce, wczesne poranki, spotkania i terminy realizacji projektu mogą zacząć ciążyć na osobie, bez względu na to kim jesteś. Więc kiedy mój kuzyn usłyszał słowa: „Od dawna ciężko pracujesz”. Dziękujemy za płatne wakacje.
Trzy tygodnie: cieszenia się słońcem i rodziną”, byłam pierwszą osobą, do której zadzwoniła z planami lotu i wybrała już miejsce na wakacje! Karolina Południowa była naszym celem, a wraz z zbliżaniem się czasu oboje byliśmy bardziej podekscytowani niż kiedykolwiek!

Przygotowanie

Przygotowując się do wyjazdu, wraz z kuzynem przeszliśmy przez selekcję strojów od ubrań i butów po akcesoria.

Oczekiwanie sprawiło, że przygotowaliśmy tak wiele zabawy, a między nami było mnóstwo emocji!
W środku ekscytacji nagle zatrzymałem się i przypomniałem sobie, aby przypomnieć kuzynowi o spakowaniu leku. Codziennie przyjmuje leki, a brak jednej dawki może spowodować wystąpienie choroby . Zapewnił mnie, że ma wystarczająco dużo lekarstw, by przetrwać nas przez trzy lata! Śmiejemy się i pakujemy na naszą przygodę.
Ważną rzeczą do zapamiętania jest bycie dorosłym w środku zabawy. Mój kuzyn jest doskonałym przykładem na to, że mogę utrzymać się w zdrowiu. Bez względu na to, gdzie jesteśmy i co robimy, kiedy wyłączy się alarm w telefonie, jest przygotowany.

Lot

Rano, w godzinach lotu, emocje były intensywne. Nie mogliśmy przestać się uśmiechać, nawet gdybyśmy chcieli. To był słoneczny dzień, bryza była idealna, a na lotnisku nie było tłumów. Nawet wszystkie nasze drażniące żarty były zabawne! Wsiedliśmy na pokład i graliśmy w papier, nożyce, kamień lub siedzieliśmy w oknie. Następnie zgodziliśmy się udostępnić miejsce przy oknie, przy czym jedno siedziało przez połowę lotu, a drugie w drugiej. Zanim zauważaliśmy byliśmy w górze, w górze i daleko!

Zdarzenie

Nawet przy całym przygotowaniu na świecie nadal tak się działo. Wszystko poszło dobrze, zażywała leki i wiele oszczędziła. Nie przeszkadzało to jej w jednym z epizodów, gdy samolot lądował. Nie sądziliśmy, aby naszym pierwszym przystankiem z samolotu było pomieszczenie pogotowia ratunkowego w pobliżu lotniska. Kiedy podeszła do mnie, spojrzała na mnie z przerażeniem i łzami w oczach. Chciała wiedzieć, gdzie jest i wiedzieć, kim są wszyscy nowi lekarze. Mimo, że właśnie dotarliśmy do Karoliny Południowej, chciała wrócić do domu!
To co oferuje ubezpieczalnia to coś znacznie więcej niż tylko serwis. Jest to uspokojenie i spokój ducha. To ukłon w przyszłość, aby cieszyć się życiem bez względu na to, co robisz. Zakup tej dodatkowej ochrony powinien być Twoim ostatnim krokiem podczas przygotowań do każdej podróży. Kwestie zdrowotne nie powinny uniemożliwiać komukolwiek życia w pełni, ale zawsze należy się upewnić, że jest się przygotowanym. Upewnij się, że jesteśmy dla Ciebie!

Magazyn Motoryzacyjny

Redakcja InfoMax

InfoMax to ludzie z pasją. Naszym codziennym zadaniem jest dostarczanie wiadomości i ciekawostek na różne tematy. W InfoMax uzyskasz informacje na interesujące Cię tematy, niezależnie od tego, czy szukasz informacji o dziecku, pracy, modzie czy zdrowiu.