Biznes i finanse

3 Główne błędy korporacyjne

Jeśli szukasz sposobu na zapewnienie, by Twoja firma radziła sobie dobrze, jeśli chodzi o budowanie relacji z klientami, musisz rozważyć strategię korporacyjnego potencjału. Dawanie prezentów jest niesamowitym gestem dobrej woli i pozytywnego nastawienia nawet w naszych codziennych rutynowych relacjach, ale jeśli chodzi o biznes, musisz upewnić się, że jest to priorytet numer 1 twojego klienta, a Ty zawsze masz tego świadomość, teraz to z pewnością będzie wymagało wysiłku i inwestycji, co jest powodem, dla którego praktyka korporacyjnego obdarowywania upominkami jest wysoce sugerowana w twojej pracy.
Prezenty korporacyjne są wręczane nie tylko Twoim klientom, ale są one również wykorzystywane do docenienia ciężkiej pracy i wysiłków Twoich pracowników. Tak, czytacie to dobrze, musicie podarować coś wartościowego i użytecznego również swoim pracownikom i personelowi. Jest to nie mniejsza inwestycja, bo widać, czy doceniasz swojego pracownika za ciężką pracę, którą wykonuje, a następnie oczywiście będzie to dla niego satysfakcjonujące i będzie starał się uzyskać jeszcze lepsze wyniki następnym razem, co ponownie jest przydatne dla Twojej firmy.

3 Główne błędy korporacyjne w prezentowaniu

Trend korporacyjnego obdarowywania w tej chwili gwałtownie rośnie i istnieje kilka internetowych portali prezentu korporacyjnego, gdzie można łatwo kupić prezenty w rozsądnej cenie, więc nie będzie to problem dla Ciebie.

Jednak przed wdrożeniem tej strategii w miejscu pracy, trzeba uważać na kilka rzeczy, którymi są:

1. Mylące prezenty

Nigdy, powtarzamy, nigdy nie przekazujemy klientowi niczego, co ma podwójne znaczenie lub niejasny cel. Nie wiesz, czy Twój prezent nie zostanie źle zinterpretowany i to naprawdę coś, czego nie chcesz, zwłaszcza jeśli wysłałeś ten prezent jako gest dobrej woli. Wyjaśnij swoje prezenty i upewnij się, że przed wyborem jednego konkretnego prezentu pytasz o opinie. Ponadto, lepiej jest wysłać odręczną notatkę z prezentem, tak aby można było wyjaśnić cel wysłania prezentu.

2. Zbyt tanie lub zbyt drogie prezenty

Musisz kupić prezent dla klienta, taki który nie będzie ani zbyt tani, ani zbyt drogi. Tanie prezenty mogą urazić drugą osobę, a to może spowodować poważne problemy dla Twojej firmy. Z drugiej strony, zbyt drogie prezenty mogą ponownie wysłać złą wiadomość do klienta. Tak więc, należy być bardzo ostrożnym przy wyborze konkretnego prezentu. To powinno być coś pożytecznego i coś, co pasuje do poziomu korporacyjnego. Ponownie, zawsze lepiej jest poprosić o opinię przyjaciela lub kolegę.

3. Prezenty promocyjne


Prezenty korporacyjne nie pojawiają się nigdzie w pobliżu prezentów promocyjnych, więc upewnij się, że naprawdę kupujesz nowy prezent z rynku, a następnie wysyłasz go do swojego klienta. Nigdy nie używaj prezentów, które mają coś takiego jak logo, nazwa Twojej marki lub coś, co promuje Twoją markę, ponieważ może to wywrzeć poważne negatywne wrażenie na Twoim kliencie. Twój prezent powinien być czymś, co wskazuje i pokazuje drugiej osobie, że tak zależy Ci na nich jako na kliencie i tak, są one ważne dla Twojej firmy.
To tylko kilka korporacyjnych błędów prezentowych, które mogą poważnie zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy. Tak więc, następnym razem, gdy kupujesz prezent firmowy lub wysyłasz go do dowolnego klienta, upewnij się, że nie popełnisz dokładnie tych samych błędów. Użyj odręcznej notatki, aby zawsze przekazać wiadomość w bardziej przejrzysty sposób.

Redakcja InfoMax

InfoMax to ludzie z pasją. Naszym codziennym zadaniem jest dostarczanie wiadomości i ciekawostek na różne tematy. W InfoMax uzyskasz informacje na interesujące Cię tematy, niezależnie od tego, czy szukasz informacji o dziecku, pracy, modzie czy zdrowiu.

Powiązane posty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *